Den fyrede økonomidirektør i DR, Bent Fjord, kan tage det roligt, mens han læser jobannoncer. Han tog skraldet, men fik samtidig 2,58 millioner kroner som et plaster på såret.

Selv om sagen er forsidestof i alle landets aviser, nævner Licensgestapo’s (DR) egne nyheder i skrivende stund ikke noget om sagen. Uafhængig nyhedsformidling ?

Berlingske
JP
Børsen
EB
BT
TV2
Selv Politiken
DR Nyheder !! Ingenting !!

Lad os kalde sagen det den er. KORRUPTION med offentlige midler. Licens er en medie-skat, og skat er offentlige penge. Denne sag stinker langt væk af vennetjenester og politisk kammerateri. Kenneth Plummer bør efterforskes af politiet ! Man kan ikke dele belønning ud til folk der laver økonomisk ravage for 1 milliard offentlige kroner.

Denne sag er andet og mere end statsansatte mediepampere, der malker TV- og computer-ejere. Det er en sag om statens mulighed for at INDOKTRINERE befolkningen, holde uønskede nyheder ude af mediebilledet og hele tiden give velfærdsstaten en god vinkel i nyhederne. Danskernes tanker skal kontrolleres fra vugge til grav. Det er PROPAGANDA i værste Sovjetstil. For bare 20 år siden var det ulovligt at sætte en parabolantenne op på sit hus i Danmark, og man risikerede besøg af politiet. Nu er teknologien heldigvis løbet fra den slags tåbeligheder, men så udruster man bare et nyt korps – Licensgestapo – der sender trusselsbreve til befolkningen og opkræver skat på ejerskab af TV og computer. Private Radio og TV kanaler skal betale millioner for en sendetilladelse, imens statens Radio og TV har ret til at kræve penge af folk bare fordi de ejer et TV. Det vil jo svare til at jeg skulle betale abonnement til StatsTidendende fordi jeg har en postkasse. Det er for langt ude. Den frie meningsdannelse er sat ud af kraft. Demokratiet er i fare, så længe DR sender.

Danmarks Radio og TV2 udgør et demokratisk problem. Journalisterne ser tingene fra den politiske klasses ståsted. Derfor behøver nyhedsmagerne ikke at være objektive og upartiske. Politisk ukorrekte meninger tages ikke med på prædikestolen. Af de to TV-stationer udgør Danmarks Radio den største trussel mod friheden, eftersom dette organ er stærkere forankret i statsapparatet.

Læs COIN om magtmisbruget i tvangsmedierne.

There is no worse tyranny than to force a man to pay for what he does not want merely because you think it would be good for him.

Robert Heinlein

PS: En god side der holder skarpt øje med Licensgestapo’s manipulationer, er Uriasposten. Gi’ den et bookmark.

PS2: Var det ikke det jeg sagde for en uge siden ?

3 Comments

  1. Den statslige ungarske tv-station gik i nat i sort, efter at omkring 5000 demonstranter invaderede tv-stationens bygning i hovedstaden Budapest.

    DR

    Lad os håbe på at danskerne også snart reagerer på Danmarks statslige TV’s løgn.

  2. TOE

    For at få en tilvarende balade i DK skulle det vel afsløres at Plummer og Brian havde delt nogle af pengene i porten. Hvis de havde hvem skulle så afsløre det? DR eller måske clement direkte?
    Jeg savner sky news.
    Brian havde ikke lyst til at have en uafhængig radiostation. UHA .
    Hvade var det han sagde til dem.
    Nu I skylde mig 50 millioner.
    Da de ikke ville betale blev de lukket.
    Jeg fatter ikke at det kan betegnes som
    borgerlig politik at lukke en privatdrevet radio. Og tillade et skattebetalt merforbrug på 200 kr pr levende dansker uden konsekvens.
    TOE

  3. falkeøje

    Statsdrevne radio- og TV stationer skal være et fortidslevn.
    Folk skal kunne vælge til og fra efter lyst og behov.
    Så er det kunderne, og kun dem, der bestemmer.
    Så er der rene linier.

    falkeøje

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *