Jeg køber for ca 6 mdr siden en telefon. 3.dk tvinger mig ind i en forsikring for er gratis i 3 mdr, derefter 59kr per måned. Jeg er ikke interesseret, men skal have den. Jeg prøver at sige den op med det samme, men det kan man ikke – først efter udløb af den gratis periode. Derefter glemmer jeg det selvfølgelig (det er jo også det I regner med). I dag falder min telefon på gulvet og jeg anmelder skaden, tager ud i Field for at aflevere telefonen og få en midlertidig. Jeg har jo en forsikring kommer jeg i tanke om. Men det kan jeg ikke, jeg skal vente 3-4 dage inden jeg får et brev fra jer og derefter kan jeg komme med den sammen med brevet. Dvs jeg er blevet bondefanget til at betale 59 ekstra kroner om måneden for at være off-air i 3-4 dage uden erstatningstelefon. Ingen kan ringe til mig og jeg kan ikke ringe til nogen.

Skal vi blive enige om at I som teleselskab kun er egnede til børn og teenagere ? Ikke til voksne mennesker der skal bruge deres telefon til noget fornuftigt hver dag.

Latterlige svindlere..

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *